2018. április 9., hétfő

Neked és nekem

Az első pár gondolat a valasztások kapcsán, a teljesség igénye nelkül, telefonon pötyögve...
Neked még négy év Kossuth nóta, nekem még négy év, hogy kevesebbet érek nálad.
Neked még négy év pálinkafőzés, nekem még négy év magyarázkodás, hogy nem vagyok beteg.
Neked még 4 Békemenet, nekem még 4, hogy a szerelmemet a rendőrök viszik el, mert nem hajlandó kerítés mögött felvonulni.
Neked még 4 év aszonyállat, nekem még 4, amikor a barátaimat megerőszakolják és még ők a hibásak érte a végén.
Neked még 4 év pár stadionnal, nekem még 4, amikor az ismerősömet megverik hazafele egy kapualjban, mert tüntetni volt az oktatásért.
Neked még 4 év szarvasgyilkolás, nekem még 4, amikor a barátaimat sörösüveggel dobálják meg egy autóból, mert kézenfogva mennek az utcán.
Neked még 4 év családi belépő erre-arra, nekem még 4, amikor  nem fogadhatom örökbe a gyerekemet.
Neked még 4 év erő és magyar virtus, nekem még 4, hogy a szívbeteg, rokkant édesanyám 64 évesen még mindig kénytelen dolgozni, pedig alig bírja fizikailag.
Neked még 4 év migránsoknak odabaszás, nekem még 4 év, amikor a haláltól rettegő lmbtq menekülteknek azt kell mondanom, sajnos nem tudok nekik segíteni. Pedig neki tényleg az élete múlik rajta.
Neked még 4 év, amikor van munkahelyed, nekem még 4, amikor a barátaimat nem veszik fel a bőrük színe, vagy nemi identitása miatt.
Neked még 4 év "végülis én jól vagyok", nekem még 4, amikor bizonygatnom kell, hogy én is érek valamit.
Neked még 4 év hurkatöltés, nekem még 4, amikor az utcán baszogatnak, hogy vajon mi lehet a lábam között.

És ez csak egy töredéke, mert elfáradtam.

Most alszom egyet, mert este munka előtt még Pride meeting lesz. Nem, ez nem csak a felvonulásról szól, tudod, rengeteg mással is foglalkozunk, ha gondolod nézz utána, most nincs kedvem elmesélni. És nem, nem a seggem riszálom a "vonagló kamionon", de gyere el majd, és nézd meg inkább. Ne a seggem, nem a te szórakoztatasodra hordom. Ja, hogy amúgy félnél kijönni? Pár barátod előtt ciki is lenne? Mit gondolna a főnököd, ha kiderülne, hogy kijöttél? És még mindig nem érted?

Akkor még 4 évig csukd be a szemed, nem tudok mit hozzátenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése