2017. szeptember 28., csütörtök

Új fejezet.

Rövidke bejegyzés.

Ezt is megértük, végre van új munkám. :) Ez a második hetem, szóval még csak betanulok, de szerintem nagyon jó lesz.
Megnyugodtam, hogy lassan valami fizu is elkezd csorogni végre, szóval pár hónap és csak rendbejövök teljesen. A lelkemnek már most sokkal jobb, hogy kijutottam abból a borzalomból, ahol voltam. Nem kívánom senkinek. De a teljes öngyűlöletből visszatértem és itt vagyok, új dolgokat tanulok, olyan környezetben, ahol még nem jártam korábban. Mármint sosem dolgoztam multinál. De még nagyon az elején vagyok, szóval ezekről talán később...

A tanulás az nagyon hiányzott azt hiszem, a mai nap is olyan gyorsan eltelt, hogy észre em vettem, már jöhettem is haza. Tény, hogy egy tök jófej kollégám tök jól magyarázott, de mivel ez az IT világ nekem meglehetősen új dolog, annyi új infó jött és ez baromira feltöltött ma. Tényleg izgi néha ilyen éles váltásokat csinálni, annyira vissza tudja adni az önbecsülést, meg a világ iránti érdeklődést is szerintem.

Jajj amúgy itt az ősz, lesz egy csomó tüntetés, meg hamarosan Coming out day (október 11.), lesznek jó dolgok, én nagyon várom. :) Bár igaz, hogy most az aktivizmusba fektetett energiát visszább vettem, és valószínűleg nem tudok mindenhol ott lenni, ahogy eddig sem voltam persze, azért izgatottan várom az eseményeket. Mármint nem számítok ilyen hatalmas forradalomra, csak valami azért úgy mozdulhatna egy kicsit.

Amúgy, aki megfordul erre és van kedve, kérdése, írjon ide kommentben nekem!

Na megyek, mert már rövid a nap. Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése