2017. január 3., kedd

2016/17 szilveszteri időutazás

2016. december 31 szuper nap volt.

Két barátunkkal szabadulószobában voltunk, ott indítottuk az estét. Amúgy szuper volt, azt hiszem, új hobbi van kialakulóban errefelé. Nem is igazán kijutni kellett, hanem egy időgépet kellett beindítanunk. A szoba is szuperül nézett ki, és a feladatok is izgalmasak voltak, de be kell vallanom, nem volt elég nekünk a 60 perc. Kicsit túlcsúsztunk, de még így is ez volt a legjobb hely, ahol eddig voltam a városban.

Utána az egyik kedvenc éttermemben vacsiztunk fondue-t. Ez egy ilyen svájci/francia kaja, ami gyakorlatilag mindenféle sajtok keveréke, megolvasztva, fűszerekkel. Egy kis lábas szerű edényben hozzák az asztalra, alá van gyújtva, és lehet tunkolni bele finomságokat. Imádom. Amúgy is megveszek a sajtokért...

Ezt követően jött a valódi időutazás.

Helyszín egy régi klub, az Astorián. Itt történt, hogy beléptünk, és egy lepukkant "művházban" találtuk magunkat, lent a föld alatt. Mindenhol koszos, ódivatú fotelek terpeszkedtek, és a táncteremben valami brutális izzadságszag volt. Azon röhögtünk, hogy a gimis tesi öltözőket juttatta eszünkbe. Retro buli volt, hát az egyik teremben ilyen Tom Jones, Dr. Alban, Kft, és hasonló zenék mentek, a másikban meg Depeche Mode, és néha Ákos. Aztán hajnali egy után már CSAK Ákos. Előbbiben voltunk többet, ott olyan táncolhatós zenék voltak, bár a Depeche Mode-ot amúgy imádom...

Az egész csehó zsúfolásig volt emberekkel, főképp a 40-50-60-as korosztályból. Fél 1 körül elkezdtek haza szállingózni, és kezdett hely lenni a táncoláshoz. Azt kell mondjam, remekül éreztük magunkat, még a műanyagpohárban kínált éjféli pezsgő is -az időutazás részeként- adta, amit adnia kellett.

DE.

Mivel mostanában keveset járunk hetero helyekre, kicsit tartottunk tőle, hogy majd be fognak szólni nekünk, ha együtt táncolunk a barátnőmmel, vagy valami. Ez szerencsére nem történt meg. Egyetlen kellemetlen pillanat volt csupán. Elmentem innivalóért, és a bárpultnál egy kigyúrt pasas beszélgetett a barátnőjével. Megálltam mellettük, és hát a fickó kiszúrt magának. Gyorsan megmutatott a barátnőjének, úgy néztek, mint valami bazári majmot. Aztán összesúgtak, röhögtek, megint bámultak és ez ment pár körön keresztül, mígnem a fickónak eszébe jutott az év ötlete. Ez a gesztikulációjából látszott. Odahúzta magához a nőt, súgott neki valamit a fülébe, mire ő felém fordult, és elkezdett bámulni. Olyan szuggerálósan. Na, mondom, gratulálok ehhez a kiváló ötlethez: "próbáld meg felszedni cica, szemezzél vele, aztán kiderül, hogy tényleg buzi-e". Kicsit odébb mentem, de csak nem hagyta abba. Szóval értetlenül ránéztem, aztán hagytam, hagy bámuljon, ha ennyire kíváncsi. Végül elsétáltam. Kellemetlen volt. Utáltam. Azt értem, hogy néha megnéznek, tudom, hogy nem mindig tudják elsőre, hogy vajon mi lehet a lábam közt, de azért van egy határ, úgy érzem. Látom, hogy mikor néznek meg csak úgy, hogy "hmm... érdekes, ilyen is van", és mikor úgy, hogy "öööllvoááááá, ott egy buzi, hehe, ööövvááááehheee". Remélem jól érzékeltettem a különbséget.

Ami viszont csak most jutott eszembe, hogy két lehetőség is lehetett a fejükben. Mivel nem mindig tudják az emberek eldönteni, hogy nő vagyok-e, vagy férfi, nézhettek leszbikus nőnek és meleg pasinak egyaránt. Ha leszbikus nőnek néztek, akkor miért gondolták, hogy ott helyben ráugrom majd a csajra, aki reám tekint?  Ha pedig meleg pasinak feltételeztek, akkor azt is, eleve, miért kell letesztelni? Ráadásul úgy, hogy ha nem ugrom rá ott helyben, akkor tuti a hipotézis? Ennyire magából indult ki az ötletgazda? Vagy mi?

Az egész helyzetben benne volt, hogy az "erős hím" talált egy "gyenge egyedet", akit nyilván könnyű volt alázni, akin könnyű volt röhögni, egyedül volt, de ezt kellett tennie egy "gyenge egyed" láttán, hogy erejét és pozícióját fitogtassa a "nőstény" előtt. Így érkeztünk 2017-be, az őskorba. Mondtam, hogy időutazás volt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése