2018. november 1., csütörtök

Elrepült a nyár, utazással, esküvővel

Ez egy régi bejegyzés, de valamiért nem volt címe, most adtam neki, így viszont előre került, mintha most írtam volna. :) Az instagram oldalam azóta: kama_rokaprem

Hát helló,
rég találkoztunk. Kicsit mintha le lennél fagyva. Ja, hogy le is vagy, mert az ősz betört a szekrényedbe és kipakolta a nyári ruháidat. Tudom, engem is meglepett...
/Technikai okok miatt ez a bejegyzés később kerül fel, mint ahogy megírtam, mostanra már azon csodálkozom, hogy mikor lesz már igazán ősz...21 fok van november elsején.../

Májusban írtam utoljára, és azóta -is- egymást kergetik a napok. Megvesztek. Amikor meg végre leálltak a rohanással, akkor én is becsuktam egy kicsit pihentetni a szemem. Most is filmkockákként peregnek előttem az események. 
A felvonulás idén is rendben lement, bár számomra sokkal kimerítőbb volt, mint eddig bármelyik, amióta szervező vagyok. Valószínűleg azért, mert idén beszálltam menetkísérőnek, ami már alapból egy elég pörgős feladat, de közben az elején egy kicsit sajtózni is kellett. Jó volt, lement, szerettem, elfáradtam.
Utána jött egy hét Szilvásvárad gyerekestül, kirándulásokkal, erdővel, amit nagyon szeretek. Nagyon pihentető volt és bármikor visszamennék. D. meg már olyan nagy és olyan jókat lehet vele kalandozni, meg beszélgetni...
Aztán egy kis munka után megint utazás következett. 3 éjszaka Genovában. Hozzá tartozik, hogy eddig nem voltunk nyaralni külföldön együtt és Cinti még nem látta a tengert. Így ez a 4 nap, amiből azért 2 utazással telt, maga volt a paradicsom. Genova nem épp a parton való henyélésre van kitalálva, de lehet hogy pont ez volt benne a klassz. Kis városnézés, kis fürcsi. (Jeges kávét ne kérjetek, nem tudják mi az. Egy gombóc fagyit kaptunk, egy eszpresszóval lelocsolva. XD)

Miután hazatértünk, készültünk az esküvőnkre. Pont olyan volt minden, ahogy elterveztük. Vagy még jobb inkább. Nagyon sokan segítettek és egy csodás bográcsozós, romantikus kerti-party kerkedett belőle. Nagyon sokan segítettek, pakolni, főzni, díszíteni, amit kellett. A gyerekek is imádták, ment a csocsó az Aurórában egész délután. Sosem feledem ezt a napot. <3

Azóta futnak a hétköznapok, én meg futok velük...folyt.köv...



U.i.: fotók az Instagrammon...kamapride...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése